Aldrig mer McDonald's

Nu har jag äntligen bestämt mig, nu ska jag säga upp mig på mitt jobb. Känner att det inte känns så kul längre även fast jag nästan aldrig jobbar. Usch, jag hatar det verkligen! Tänker inte plågas en sommar till i den dör hemska värmen. Det tråkiga är att det är så tråkigt att få ut minneslappen ur bankomaterna, när det är lite pengar kvar. Jag ska försöka hitta något nytt, men det är ju svårt. Ska kanske söka på en ICA-butik på söder med Olivia, men jag måste skriva ett CV först, vilket jag inte tror att jag är så bra på. Men jag ska få ta mig en titt på Olivias, så det går nog bra :)

Snart ska jag ta och promenera iväg till Stina, så får vi se vad som hittas på till kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0