Babyolja och en massa mat

Idag har varit en otroligt skön dag! Förutom en liten timme på morgonen, när jag skrev tyska nationella.
Efter tyskan gick jag i alla fall hem till Olivia och åt frukost, mycket mysigt! Vi gjorde i ordning oss och gick för att möta Sofia. Tillsammans åkte vi ut till Djurgården och träffade några ur klassen och hade picknick. Helt desperata efter att få en liten solbränna smörjde vi in oss i babyolja och började sola samtidigt som vi smaskade rejält på vår matsäck! Någon vidare bränna kan jag inte skryta med, det enda jag fick var fräknar.
Nu ska jag ta coh städa i mitt rum, som alltid behöver städas..sen är det packning som gäller!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Saknar dig! Kom hem! puss

2008-05-02 @ 20:00:59
URL: http://oliviatognelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0