Fegisen Josephine Martinsson

Har precis suttit och gråtit en svätt till "Spårlöst" på 4:an. Väldigt töntigt, men jag gråter alltid när jag ser andra göra det.. eller nästan alltid i alla fall. Jag borde egentligen gå och göra mig i ordning, mamma kommer snart och ska hämta upp mig. Hon ska skjutsa mig till donken, så att jag kan hämta det där uppsägningspappret. Men för att vara ärlig, vågar jag knappt åka dit. Jättelarvigt jag vet, men det känns så konstigt att gå in där efter att inte ha jobbat på typ 2 månader, och säga "hej, jag ska säga upp mig, kan jag få ett sånt där papper".. Jag är en riktig liten fegis!
Sen i eftermiddag kommer i alla fall Olivia, vi ska försöka plugga.. får se hur det går! Sen ska vi nog ta och en tripp hem till Stina och titta på "Hairspray", eftersom den nu finns att hyra på Vi ;D
Imorgon har vi studiedag, JIPPIE!, så Olivia sover över här för att sedan plugga stenhårt på måndag ;P
För att klara den hemska plugg dagen ska vi nog ta och baka något riktigt smarrigt!
Men nu ska jag ta mig i kragen och gå och sminka mig lite :)

Puss och kram Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0