Galet pluggande och kladdkaka

Historia-prov imorgon och alla är helt galna. Det är sjukt mycket som vi ska kunna, och man vill ju ha bra betyg!
Har pluggat stenhårt sen i söndags, nästan utan avbrott, och det kommer jag göra idag också. Så tråkigt, men imorgon bli det slapp! Idag på historia-lektionen satt jag, Sofia och Emelie på 4-freinds och pluggade/fikade. Mycket duktigt av oss och väldigt gott måste jag säga, när jag bröt lite på mitt förbud mot godis. Största biten kladdkaka som jag har sett på länge ;)
Nu har vi datakunskap, rätt okej..sitter bara inne på datan. Men snart slutar vi och då ska jag gå och köpa en klänning till mammsen min och sen bär det av hemmåt.

Härligt är det i alla fall att våren äntligen verkat komma. Fast jag har hört rykten om att snön kommer tillbaka till helgen, känns inte så uppfrisakde! haha! :)
Men nu ska jag gå, ha det bra i vårsolen! :)

PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0