Inte en fegis längre!

Hahaha, nu har jag äntligen sagt till mitt lilla jobb att jag ska säga upp mig. De ringde mig härom dagen och frågade hur jag ville ha min semester i sommar.  Men icke sa nicke.. (eller jag sa det egentligen). Eller jag sa bara att jag ska säga upp mig. Det roliga är att en av mina kompisar sökte jobb  där i lördags! Synd att hon inte sökte lite tidigare:P
Sitter på datan just nu, typ bara då jag skriver i bloggen :P
Vi ska komma på ett ämne att göra en Power Point presentation om.. Jag har några förslag men kan inte riktigt bestämma mig. T.ex. Penn Badgley, Ice Age, nått fulsött djur eller nått annat. Som tur är, behöver den inte vara seriös utan bara snyggt gjord! :) 
Än så länge går mitt sockerlöfte om att inte äta nått godis, glass eller annat väldigt bra måste jag säga! Har tänkt att ha löftet fram till nästa fredag, När jag åker till ITALIEN :D Då jag bara måste frossa i all god glass som erbjuds!! Sen blir det ju alltid en nutella-slick lite här och där, hahaha! :)
Men nu slutar lektionen, så nu måste jag sluta skriva.

Nu ska jag gå och byta en t-shirt som jag köpte på Gina tricot igår som inte va riktigt snygg på mig!

Ha det bra i vårsolen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0