Riktiga joggers!

Nu har jag och Stina faktiskt varit förvånandsvärt duktiga måste jag säga! Vi har precis varit ute och joggat ca. 2 km.. Det är inte jätelångt och jag tänker inte skriva hur lång tid det tog. Har ingen aning egentligen om det gick snabbt eller inte :P Men duktiga var vi i alla fall som tog oss i kragen!
Annars idag har jag spenderat söndagen med konfan, inte den bästa aktiviteten för en sådan här trevlig vårdag, men vad gör man inte för att få komma till Italien?! ;) Det är bara 4 dagar kvar nu, tills det bär av!

Måste bara berätta det roligaste, hahah! Stina som aldrig har suttit på en moppe knappt skulle idag låna hennes syrras moppe och åka ner till tyresö kyrka. Ner-vägen gick utmärkt, men när hon skulle starta den och åka hem igen måste jag säga att det kunde ha gått bättre! :D
Hon startade, började köra och glömde bort hur man svängde och hur man bromsar. Så hon kör rakt ut på en gräsmatta och dunsar in i en betong-brunn! Hahaha! Men tur var det, om inte brunnen hade funnits där hade hon fortsatt ner i ett djupt dike, och då hade det inte gått så bra! ;P
Var länge sen jag skrattade så mycket måste jag säga! :D

Nu måste jag plugga lite tyska, har nationella imorgon! Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0