Snart bär det av

Nu är det inte många dagar kvar tills det bär av till Italien! Nu innan är det bara lite jobbig, har så himla mycket att göra att jag håller på att gå åt, som man brukar säga :P Idag har vi haft en hur skön dag som helst. Vi har bara haft två matte-lektioner, så jag slutade kl. 10:10 imorse! Vi övade lite inför dansgalan som är på torsdag, men sen gick jag och Olivia ut på stan för några timmar av shopping. Blev en benvit tunika från VILA, som jag har tänkt att jag kan ha i Italien någon gång. Sen kom jag på att jag inte hade någon aning om hur mycket pengar jag hade kvar och gick för att få en liten minneslapp :) Jag kan säga att det inte var kul att se siffran som stod på den där lilla dumma lappen. Har inte jobbat på länge, så nu har jag inga pengar kvar!!
Så nu har jag ett litet dilemma, imorgon är det meningen att jag ska åka till Mcdonald's och säga upp mig.. (jag vet att jag skulle gjort det för typ en vecka sen!!). Jag och Josefin ska dit.. för nu ska hon söka jobb där.
Då kanske det blir kul att jobba? Men jag kan väl kanske inte ändra mig nu, när jag redan har sagt till min chef att jag ska säga upp mig. Det kanske blir lite konstigt?
Aja, nu måste jag gå och städa mitt rum. 
 
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0