Älsklingscafét Claras

Som de flesta mysiga söndagar, spenderade jag min dag på Stinas café, Claras & co. Kom faktiskt dit ganska tidigt för en gång skull, stina var glad över att få sällskap! :) Tyvärr var det väldigt mycket människor där, men jag fick i alla fall reda på några detaljer från helgen! ;) Hahah! Tyckte lite synd om stina, eftersom det var hur många som helst som var där, så jag tog på mig förklädet och ställde mig och diskade allas tallrikar, glas och bestick! :P

När det sedan blev lite mindre, åt vi en smaskig lunch.


När klockan slog 17.00 stängde vi dörrarna, satte på en cd på hög volym och jag dansade runt med sopborsten och moppen, medan stina stod och räknade kassan. Haha, det är väldigt roligt eftersom ibland kommer det förbi folk som ser oss hoppa omkring och tönta oss där inne. :D

Nu ska jag äta middag, och sedan bär det av till stina för en kväll med hennes träningsmaskin, plugg och tönterier.


Ha en skön söndagskväll! Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0