Gårdagen

Jag varken hann eller orkade skriva något när jag kom hem igår. Och nu när jag kom lite tidigare än vanligt till skolan och inte har nått att göra, stänkte jag ta tillfället i akt! :P
Vi slutade redan klockan 12.00 igår, eller alla som inte har språk slutade då. Vi andra som har språk fick vänta tills klockan 14:30 för att gå på lektion. Då for jag, Sofia och Oona hem till Sofia för att plugga lite historia. Sen kände jag att det var väldigt jobbigt att åka tillbaka till skolan, så jag hoppade tyskan faktiskt..

Lite senare på eftermiddagen var det dags att åka till raggan.. Hade ingen lust men jag hasade iväg i alla fall. Tråkigt nog kände sig Stina inte på topp, och stannade hemma. När jag kom dit insåg jag att vi skulle ha den där snygga vikarien igen och blev genast lite gladare! :P Men, tyvärr var han varken lika snygg eller lika rolig som förra gången... Besviken!
Men nu börjar min dubbletimme i matte alldeles strax, så nu måste jag dra mig iväg från datorn.

Puss och kram skumbanan!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0