Nu får våren gärna komma och titta förbi

Just nu vill jag bara att våren ska komma så man kan börja använda sina vårkläder som har legat längst ner i garderoben. Det ska bli riktigt härligt med vår, kunna gå mysiga promenader och slippa frysa när man står i sin tunna jacka och väntar på bussen. Sen är det ju alltid trevligt med lite vårsol på kinderna så att man slipper den vintertrötta-looken! ;) Halleluja för solpuder om vintrarna måste jag säga! Jag och Olivia har gått och pratat om att vi vill ha vår nu, helst igår egentligen! ;)Och idag måste jag säga att vädret inte var att klaga på när man vaknade upp!

En annan sak som inte heller skulle vara helt fel var om snyggingen Penn Badgley/Dan Humphrey från Gossip Girl skulle komma och knacka på dörren! Det skulle vara drömmen :)

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0