Premiär nerver

Genrep idag, premiär imorgon. Nu börjar nerverna smyga sig på. Vi provade allt idag, smink, kostym, ljus och ljud. Väldigt roligt även fast det inte gick så bra. Lite tråkigt var det att jag missade raggan, men stina sa att det ändå inte hade varit jätteroligt, så jag antar att jag inte missade så mycket :)
Imorse var jag tvungen att skämma ut mig igen, med att ta med den gigantiska kvasten till skolan, som ska vara med i föreställningen. Pinsamt värre. 

Ha det bra :) 
Puss! 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej där gullunge! Jag har startat en blogg igen, haha. Jag var tvungen! Ibland får man bara sån lust att skriva. Blev oliviatognelli nu istället för olivialorena ;)
PUSS

2008-03-11 @ 13:24:15
URL: http://oliviatognelli.blogg.se
Postat av: Josephine

har checkat in den, snygg layout måste jag säga ;P puss!

2008-03-11 @ 22:51:33
URL: http://gottfrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0