Skön dag med premiär och McDonald´s som avslut

Idag hade vi bara två matte-lektioner, vilket var underbart sönt! Sedan åkte jag, Sofia och Cassandra till mcdonald´s och åt lunch. Vidare bar det av hem till sofias fina lägenhet på odenplan där vi kollade på Shrek 3 och åt godis, mums! ;) Sen vart det lite fix av håret och en runda på stan på jakt efter ett par bra strumpbyxor till kvällen!
Efter mycket nervösa förberedningar var det dags för föreställning! Stina och Emelie kom och tittade, var lite nervös.. man vill ju inte att dom ska tycka man är dålig! :P
jag gjorde inga allvarliga fel, så det gick helt okej! Efter gick vi och åt på mcdonald´s (ja, andra gången för idag, jag är sveriges fläskigaste)
Sen bar det av hemmåt, där vi träffade jens på bussen, som inte kunde sluta kolla sig själv i buss-fönstret ;P

Sen en sista sak, avsnittet av Gossip Girl idag var väldigt bra! Måste säga att jag gillar den serien mer och mer för varje program!
Nu ska jag ta och gå och lägga mig, är helt död efter föreställningen! eller det var jag väl innan föreställningen också..strunt samma! God Natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0