Snö?

Varför ska det snöa nu?! Nu ska det vara lite varmt och soligt. Eller det är i alla fall vaf jag tycker! Någon annan som tycker som jag? :)
Just nu vet jag i alla fall att lilla Olivia sitter och permanentar sitt hår. Ska bli jättekul att se henne imorgon, hon kommer säkert att passa jättebra i det! :)
För tillfället går mitt godis-förbud riktigt bra! Sen förra veckan när jag åt hur mycket godis som helst, har jag bestämmt mig för att inte äta något godis eller liknande på hela veckan. Eller i alla fall till på fredag, då är det ju Påsk.. då får man äta godis!!
Om cirka en timme ska jag ta bussen upp till centrum och gå på min dans, men innan det måste jag plugga järnet till historia läxförhöret imorgon.

Ha det bra i snöstormen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0